Nystädat

Har städat här hemma idag. Så nu är det verkligen rent. Dammat, dammsugit och moppat. Sen 2 panodil på det. Vad gött det känns när det är helt rent! Men vi har skumma golv. När man moppar så luktar dem spya. Det känns ju rent och fräscht...
Skulle vilja ha lite nya blommor här hemma. Orkidéer speciellt.

Jag lyckade somna om i morse. Åt en tallrik youghurt med ett äpple och la mig på soffan och somnade om till klockan 12. Inatt SKA jag lägga mig i tid. Om jag är trött vill säga...

Och imon är min älskling ledig. I like!

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du e

2008-06-17 @ 19:28:17
Postat av: jull

e du säker på att de inte e rengörongsmedlet?

jag har råkat ut för de ett par gånger, vissa me blomsterdoft stinker när de e moppat, kolla de o reklamera!!! spya e ju inte hemtrevligt för fem öre!

2008-06-17 @ 22:01:43
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

nej det är golvet som e konstigt. har haft olika medel. och det luktar mest i sovrummet. dock så försvinner lukten när man vädrat en stund. =) kram

2008-06-17 @ 23:08:27
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0