Oh sunny day

Lika varmt och soligt fortfarande. Underbart! Dock sväller jag mer och mer och idag fick jag be Chrille ta med ett par tofflor när vi skulle mötas hos barnmorskan. Otippat så glömde han det så jag fick gå barfota haha.

Idag var det sista dagen på föräldrargruppen. Hallelujah. Sicken fetediss jag ger dem träffarna. Jag har lärt mig ytterst få saker. Idag var det två tjommar där och tjöta om jämnställdhet när det gäller att dela på föräldrarledigheten bla bla bla. Låt folk göra som dem vill och sluta banka in i huvet på folk att man SKA dela. Det är la upp till var och en. Trött jag blir. Jag och Chrille har inte bestämt ännu hur vi skall göra. Det är upp till han att bestämma. Såklart är ju jag gärna hemma så länge som möjligt men jag skulle ju aldrig aldrig ALDRIG neka honom om han vill vara hemma. Hoppas att jag hittar ett nytt jobb först bara.
Sen var vi hos barnmorskan. Allt var bra och hon trodde att babyn har lagt sig med huvudet neråt redan! Hjärtslagen var 150 och babyn växer som den skall. Precis på kurvan. Jag växer dock för mycket. I alla fall på vågen... suck.

Var och köpte blommor till balkongen förut också så nu är det fint där ute. Köpte bara till mina två "hinkar". Kunde inte bestämma mig vad jag ville ha när jag gick på blomsterlandet.
Nu sitter jag och bränner bilder till brorsan och Malin från bröllopet, svensexan och möhippan. Sen skall jag ta ett svalkande bad. I badkaret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0