Pissluffare

Träffade Lisa i stan idag. Vi gick runt och kollade lite och sen käkade vi lunch i Vasastan och tjötade en massa. Hoppas att bebisen bestämmer sig för att titta ut innan du åker tillbaka till Uppsala så att h♥n får träffa tant Lisa. =)
Jag köpte lite pysselgrejer i stan och ett fat på indiska.
När vi gick och skulle skiljas åt så satt det en jävla luffare på en bänk och tiggde pengar. Jag sa nej så säger han till mig:
- Men knulla kan du. Han syfta la på magen skulle jag tro.
Så jag stannade och gick tillbaka och sa
- Ursäkta vad sa du? Han blev nog lite ställd och blev tyst en stund innan han började mumla nåt om nån jävla korg eller nåt.
Hade han inte vart så smutsig och äcklig så hade jag gett han en örfil. Men den pissluffaren skulle jag inte ens vilja röra med tång.
HORA skrek han efter mig när jag vände ryggen till.
Ditt jävla fetto fräscha upp dig och skaffa dig ett jobb skulle jag ha sagt till han. PIIIIIIIIIIIIP! Jag ångrar att jag inte gjorde det. Mig hade han inte kunnat skada för han var så fet så han satt liksom där han satt.
AVSKUM!

Don´t mess with a preggo.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för en härlig dag! Och om lille "Herman" nu inte skulle behaga att komma innan jag åkt blir det att boka tåg hem, ganska så tidigt efter uppflytt!

Å usch på fettot!!!

2008-06-12 @ 19:47:39
Postat av: anna

ja det löser sig alltid. tack själv det var kul att se dig. kram

2008-06-12 @ 19:49:10
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0