Rise and shine

Godmorgon alla morgonpigga.
Vad händer? Själv gick jag upp för en halvtimme sen. Vaknade kissnödig och kunde inte somna om. Hade sovit mina sju timmar så jag tänkte what the fuck...
Sover inte sådär överdrivet bra längre. Det börjar bli jobbigt. Vet inte hur jag skall ligga för att det skall vara bekvämt. På magen är ju inget alternativ och har inte vart på 7 månader heller. Att ligga på rygga funkar inte för ryggen gör ont och det trycker mot lungorna så man inte får någon luft. Att ligga på sidan känns inte bra för där ligger lilla skatten och jag vill inte krossa h♥n. Så det är ett jäkla meck... Bulla upp med kuddar är det som funkar så får jag halvligga på ena eller andra sättet.
Men det är inte långt kvar tills den lilla ärtan är här. Längtar ihjäl mig nu.
Nästa vecka skall vi hämta barnvagnen. Jippi!

Ikväll skall vi på Sex and the city. Dumt av mig att boka till 21:20 filmen. Den kommer inte vara slut förren närmre midnatt och jag skall in med bilen kl 8 imon bitti. Koma varning.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe aaah lite segt att d blir sent=) e filmen lång?

ska me upp tidigt imon men d löser sig=) vad gör man inte för SACT

2008-06-22 @ 14:16:38
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

aa den e 2 och en halv timma =)

2008-06-22 @ 16:20:43
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

gött=) två och en halv timma sex and the city=) nice

2008-06-22 @ 17:37:19
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0