Sköna tisdag

Idag har jag varit uppe hos Sara och hälsat på. Vi gick till stentjärn och lapade lite sol. Sara och hennes brorsa badade men icke jag. Det lockade inte direkt. Skall jag bada nu så skall det vara folktomt. Vi låg la där i två timmar eller nåt tror jag sen drog vi hem till henne och tog en dusch, gjorde ordning oss och drog och käkade pizza. Yummy. Skulle hämta trall till balkongen som skulle komma idag men luffarna på bostadsbolaget hade bara fått halva sändningen så nu måste vi vänta i en månad. SUCK!

Glömde ju skriva igår att jag och mamma köpte glass igår på triumf glass. Jag tog fläder sorbet (som en dröm) cookies and cream och marängswiss. Hallelujah! Satt i parken och åt glass. Fan vad jag uppskattar att vara hemma. Det är så underbart att jag finner inga ord, Glassbaren kommer bli mitt nya hangout!
Igår ringde dem mig från Media Markt angående kameraväskan.... eftersom det har vart sånt strul med Canon så skulle jag komma in med mitt kvitto och få 1100 spänn tillbaka! Tack tack! Denna kamera affären blev verkligen lyckad för mig! I slutändan blev det en väldigt billig kamera. =)

Snart börjar Desperate Housewives. Säsongsavslutning =(. Nu skall jag skära upp lite frukt och gotta mig med glass till DH.
Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0