Sömnproblem

Kunde inte sova inatt. Chrille var i varberg och jag hade problem att somna. Så jag pysslade lite hemma. Provade mina embossing grejer som jag fick från panduro. Provade fört med hårtorken på lägsta effekt men det hände ingenting. Sen provade jag att embossa över en spisplatta och tadaaa! Det funkade perfekt. Tar ju lite längre tid än med en fön men vem har bråttom liksom?

För er som inte vet, embossing är en teknik man kan använda sig av när man scrapbookar eller gör kort osv. Man använder sig av en genomskinlig stämpeldyna som blir som ett slags lim och olika stämplar som man sedan häller embossing pulver på. Sen skall det värmas så blir det jättefina mönster.
Man ka göra egna mönster eller skriva med en embossingpenna också.

Nu hittar jag inga bra bilder på nätet men jag kan fota något jag gör nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0