Söndag kväll

Har idag varit och ätit middag hos Chrilles mormor och morfar. Dem är så snälla. Vi fick riktig husmanskost. Köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt. Smask. Glass och uppvärmda blåbär och hallon till efterrätt. Tjötade och hade det allmänt trevligt. Känns tråkigt att jag är så trött så jag sitter och gäspar när jag pratar med folk. Känns oartigt. Men jag hoppas att folk förstår att det inte är att jag tycker att dem är tråkiga.

Chrilles kompis kom hit nyss. Vi skulle glutta på någon film men nu sitter dem vid playstation. Det gör inte mig så mycket. Jag kan surfa lite.
Imon skall vi till barnmorskan. Vanlig rutinkontroll. Våran barnmorska är på semester nu så vi får en annan. Känns tråkigt eftersom våran är så bra. Jobbigt att få en helt ny också som inte har vart med under hela graviditeten. Henne skall vi träffa två gånger sen kommer våran tillbaka. Fast då hoppas jag att babyn redan har tittat ut.

Säng skall inhandlas denna veckan. Bilstol likaså. Sen är vi done.
Bara att vänta på storken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0