Tadaaa jag lever!

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu. Har inte haft lust och det har varit så fint väder ute att bloggen hamnar gaaaanska långt ner på listan.

I lördags var det bröllop om det undgått någon. Min kära bror som gifte sig. Det var en perfekt dag, med perfekt väder, perfekt mat, perfekta gäster osv osv. Brudparet verkade mycket lyckliga och det var härligt att se. Vigslen var i rådhuset, simpelt men det finns ju ingen anledning att stå i en kyrka om man inte är troende. Festen hölls ute i torslanda där dem hade hyrt en lokal.
Som sagt, en perfekt dag!
Skall ge brudparet alla bilder innan jag lägger ut dem här. Men här är jag i alla fall.

  

Är sne på Chrille för att han höll på och tramsa när jag ville ha lite fina bilder på mig så det blev inga bra tyvärr...

I söndags åkte jag ut till lokalen där festen hade hållits och hjälpte till att köra hem grejer. Kom hem och satte mig på balkongen i solen och värmen och skulle titta på Desperate Housewives men somnade i första reklampausen och sov i två timmar. Helt slut var jag. Är det idag med. Antar att det är värmen som tar kål på mig.
Idag har mamma varit här och jag lagade lax och potatis och kall sås till oss. Så gott i värmen! Sen tog vi en promenad till Nya varvet och Röda Sten. Messade Chrille när vi satt på serveringen:
- Sitter nere vid röda sten vid vattnet i solen och dricker en dricka. Vad gör du?
Haha fy fan vad elakt. (Han jobbar ju) Fick tillbaka:
-Fuck u!

Bilder från min och mammas promenix:

           

Fan vad underbart vi bor!
Nu måste jag äta.
Ha det gött hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för igår det var jätte mysigt vi måste göra om det snart. Ja ni bor helt underbart så fint att promenera där. Puss o Kram

2008-06-03 @ 08:58:09
Postat av: Riktiga svägerskan

Du får gärna lägga upp bilder så man kan få ett smakprov, är ju så nyfiken hehe

2008-06-03 @ 09:12:46
Postat av: Sandra

Jätte fina bilder!!!

Tänk den som bodde så... ja har ett kärr utanför min balkong...

Känner inte ens brudparet men e jätte nyfiken på bilderna! Bröllops bilder e ju alltid kul!! ;)

Kram kram tjockis

2008-06-03 @ 09:54:15
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Sara

nice pics=) fan va underbart....fick nys om att dom har glass som smakar viol som va asgod nere vid rödasten....så när ska vi ta en tripp ner? puss puss

2008-06-03 @ 10:52:28
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: jull

angelina jolie borde sno din gravid stil!

du e så fin!

jag vill se bröllopsbilder!!

puss o kram

2008-06-03 @ 11:51:29
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

tackm julia! det värmer. känner mig inte så fin som alla säger men..

sar: kom hit en kväll eller dag då så provar vi!

kram på er alla

2008-06-03 @ 20:07:30
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0