Tjuvtittat


Jag är beroende av Desperate Housewives. Förra veckan var det ju säsongsavslutning så jag laddade ner två avsnitt och kollade på nyss. Spännande spännande... Hoppas inte den serien tar slut nu så som Vänner och Sex and the city gjorde. Då finns det ju inget kul att titta på alls.

Den 24e juni skall jag och mamma till Ullared. Malin skall också med om hon får ledigt från jobbet. Varken jag eller mamma skall ha något speciellt. Jag tänkte bunkra upp med lite babygrejer. Dessutom är det ju alltid roligt att göra en utflykt. Denna resan varar nog inte i nio timmar som den förra. Eller vad säger du mamma? Haha

Nu måste jag röra på mig och vagga babyn för den är helvild. Den blir lugn när jag går och rör mig.
Sötis.


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag undrar om vi klarar av att inte handla så mycket. Men vi kan ju alltid hjälpa Malin att shoppa haha.Hälsa vilden från Mormor.Kram

2008-06-10 @ 18:12:59
Postat av: anna

a vi kan vara hennes konsulter haha vilden hälsar till mormor kram

2008-06-10 @ 20:05:47
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

a vi kan vara hennes konsulter haha vilden hälsar till mormor kram

2008-06-10 @ 20:06:00
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet int eom jag kan åka med...jag har ju inte fått min lön ännu detta datumet...så jag får fundera idag och säga om jag åker med eller ej...annars åker jag själv sen när jag fått lön...

2008-06-11 @ 08:32:06
Postat av: anna

ok

2008-06-11 @ 09:21:55
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0