Torsdag?

Denna veckan är jag helt förvirrad. Vet typ inte vilken dag det är...
Idag var Chrilles syster och hennes kille här och hälsade på. Jag hade bakat muffins och kladdkaka igår som vi bjöd på idag. Jag lyckas aldrig med kladdkaka. Det är fan en konst. Men denna blev helt OK. Nästa gång skall jag ha inne den 2 minuter kortare i ugnen bara. Blåbärsmuffins blev det också. Jag sprang här igår mellan Sex and the city och köket. Haha. Märkte även igår att det var ett SATC avsnitt som jag inte hade sett! Jag som trodde jag hade sett alla. Dags att plöja igenom alla DVD:er igen kanske..
Vi fick babykläder av C´s syster. En body, ett par byxor och en söt mössa. Mössan är dock väldigt tjejig. Chrille sa det till Anna, det där är ju en tjejmössa. Nej sa hon, den kan båda ha. Men när dem hade gått så sa jag till Chrille oroa dig inte, jag skulle aldrig ta på en pojk den mössan. Han blev lättad och gav mig en kram. Haha
(Det var en vit typ hjälm mössa med volang... inte så pojkigt..)

Midsommarafton imon. Överskattat. Vi skall till Chrilles arbetskamrat och käka och bada spa! Fan vad gött. Vi skall dock vara där klockan två så jag förstår inte hur jag skall orka med en hel kväll. Kommer ju vara helt slut! Dem erbjöd oss att sova över så jag kanske nappar på det. Vi skall bara till torslanda men C kanske vill fortsätta dricka och parta och då kan jag lägga mig där lika gärna. Det får vi se imon.

Fyra årsdag imorgon också... How romantic. Undra om jag får frukost på sängen då?
Troligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0