En ny känsla

Att vara gravid är det bästa som har hänt mig någonsin. Min högsta dröm håller på att gå i uppfyllelse och att jag får dela det med mn kära iChrille är det det bästa!
Jag har alltid älskat barn och har typ velat bli mamma sen jag var 18 (inte så att jag har försökt tidigare) men har alltid tänkt åååå när jag får min egen bebis. Det har alltid varit självklart för mig att det skall finnas en pappa med i bilden. Och nu när jag och Chrille går igenom detta tillsammans så har det väckts en helt ny känsla i mig. Det är inte bara känslan av att få en bebis längre. Det är så mycket mer nu. När jag ser på Chrille hur stolt och hur glad han är så gör det mig så stolt att få bära på hans barn! Vårt barn. Han är världens bästa som pratar och klappar bebisen och jag märker att han längtar precis lika mycket som jag gör.
Det har växt en ny sorts kärlek till Chrille under hela denna resan och jag älskar han mer och mer för varje dag. Det känns som om det inte finns någon gräns! Underbart!

Vi längtar så mycket efter den lilla bebisen. Så mycket som man undrar. Vad är det för en liten? Flicka eller pojk? Vem kommer hon/han vara lik? Vad blir det för namn? Jag längtar så mycket tills sekunden då jag får upp babyn så bröstet och vi får se vårt lilla mirakel för första gången. Då kommer det infinna sig en kärlek som jag aldrig har känt tidigare skulle jag tro.
Då är vi en familj. Jag Chrille och vårt lilla barn och jag kommer vara den lyckligaste i världen!





Mitt livs kärlekar
Älskar er så!
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

So happy for you baby=) puss

2008-06-13 @ 02:36:56
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis gumman!!!

Du förtänar allt gott!!!

Puss puss

2008-06-13 @ 08:09:32
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara så du vet ALLA känner så i slutet av graviditeten, kanske ändras sen, det vet du alldrig.

Det är hormonerna.

2008-06-13 @ 11:15:26
Postat av: Sandra

Mäh!!! Fan va taskigt skrivet!!! Låt henne va lycklig för fan!!!

2008-06-13 @ 11:18:50
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

haha oj oj oj sicken anonym bitterfitta som vart här inne då =) tack alla andra =) å du som e anonym. sånt där biter inte på mig som på andra. jag skrattar bara åt dig. och min kille också. gå och spy upp din bitterpaj =)

2008-06-13 @ 11:44:45
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Oj vad vi längtar efter vårt Barnbarn det ska bli så under bart när han-hon kommer. Kram till Er alla tre.

2008-06-13 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0