Babybok

Jag har börjat skriva ner hela graviditeten i en bok som jag skall sätta ihop till babyn sen.
Jag skall skriva hur allt började, när jag kände dem första sparkarna. Alla tankar och funderingar.
Tänk vad spännande för barnet när den blir stor att få läsa om när den låg i magen.
Skit häftigt ju!
Jag har precis skrivit färdigt om allt fram tills nu så nu är det bara att anteckna så fort det händer något.
Jag tror den rör sig för fullt där inne nu den lilla krabaten =)
Den 24e april åker jag och mamma till Ullared och råshoppar.
Då kanske jag han hitta en fin bok att renskriva allt i...


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns ju såna böcker på nätet, typ om hur det är att vara mamma, pappa, och så vidare....eller vill du göra en egen?

2008-03-10 @ 09:33:33
Postat av: anna

jag ska göra en egen! finare och mer personligt så.

2008-03-10 @ 11:50:00
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: malin

Ja, då kan du ju öva på egen hand och göra scrapbooking

2008-03-10 @ 13:05:38
Postat av: anna

precis =)

2008-03-10 @ 14:38:37
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0