Ekonomer Allan

Nu är det dags för mig och C att tag i vår ekonomi. Tråk tråk tråk.
Vi har pratat igenom detta och kommit fram till att:

- Släcka lampor som inte behöver vara tända.
- Mer levande ljus (är det möjligt?)
- Det hädanefter blir gröt till frukost. Inte köpa hem ca 5 paket yoghurt och filmjölk varje vecka.
- Åka den billiga bilen till jobbet (min bil)
- Inte handla i affären häruppe i backen utan åka till ICA MAXI
- Baka bröd. Det är ju ändå roligt så...
- Mindre godis.
- DEFINITIVT mindre godis... Fan...

Så om ni vill träffa mig under april månad så vet ni vart min brevlåda bor... För jag har inte råd att mig någonstans.
Nu måste jag stänga av datorn. Den drar el... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0