Glad

Min bror skall gifta sig maj för er som inte vet.
Jag har gått och tänkt på vad jag skall ha på mig ett tag nu. Svårt att veta hur stor jag kommer vara och hela den biten.
Men nu har jag löst det.
Idag fick jag hem en av klänningarna jag beställde från LaRedoute och den blir det. Den satt som en smäck.
Och jag tror att det finns plats för en större mage i den också.
Så det enda som behövs till är ett par tights och jesussandaler.
Jag vill ha dessa från Ellos

Zooma
Men, jag har lovat mig själv att sluta handla på postorder. Nu får det vara nog. Pengarna måste gå till viktigare saker nu.
Men såna här skor kommer jag kunna hitta i affärerna längre fram.
Hoppas att det har kommit lite sol tills dess också så man slipper vara likblek.
Hoppas för Håkans och Malins skull att det är fint väder på bröllopsdagen också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas jag med att det blir...

2008-03-09 @ 07:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0