Godmorgon!

Har visserligen varit uppe en stund nu.
Vaknade av att grannen började borra klockan 10:45 så jag tänkte att det är lika bra att kliva upp.
En viss karl har snarkat rätt friskt inatt också så jag har vart vaken med jämna mellanrum. Lustigt att om man får honom att lägga sig i fosterställning på vänster sida så blir han tyst. Hur komer detta sig? Hoppas inte han kommer ihåg hur mycket jag har puttat och sparkat på han inatt för då kommer han nog vara sur på mig idag haha.
Skall åka upp till mamma och pappa om en stund. Skall vara där klockan 13. Måste tanka pengaslukaren också (bilen) Idag skall mamma visa mig hur man gör mormorsrutor. Jag skall göra en babyfilt. Jag har virkat mormorsrutor innan men kommer inte riktigt ihåg hur man börjar och sånt. Sen skall vi nog åka och kika på lite garn.

Solen verkar lite förvirrad idag. Kan inte bestämma sig om den skall vara framme eller inte. Som en blinkande lampa ungerfär.
Solen! Kom fram!

Lisa, om du läser detta, jag ringer dig ikväll. Är det OK?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Innan kl 17.30 är jag annträffbar, sen är jag på slabb, och imorgon innan kl 16 för sen ska jag på spex och gasque, dock är jag inte helt frisk så får se hur det ska gå, har ju betalat för biljetterna så man vill ju gärna utnyttja!

2008-03-14 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0