Måndag

Gick upp för en timma sen ungefär. Suttit och surfat runt på nätet sen dess.
Igår åkte jag och Chrille till Nossebro och hälsade på Christoffer. Chrille hjälpte C med att röja och elda skräp. Han fick tydligen tag på en yxa och högg ved också. Haha så typiskt honom att gå loss med sånt.
Vi käkade middag där och åkte hem runt halv 10 på kvällen eftersom dem sa på nyheterna att det skulle dra in snö. Skönt tänkte jag när vi åkte därifrån att det inte snöar. Tjena.
När vi kom till alingsås så började det sen blev det bara värre och värre. Det gick inte fort att komma hem kan jag lova. Dem hade inte gjort ett skit åt vägarna heller. Och det betalar vi för. Jävla idioter. När vi kom till majorna så vrääääkte det ner snö. Där hade det tydligen snöat sen kl 16 sa en brud i videobutiken. Där ser man. Idag är det alldeles vitt och jag behöver gå ut och flytta bilen... suck.

Sååå, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0