Ny vecka nya tag

Så var det måndag igen då ja. Tur och skönt att bara jobba tre dagar denna veckan. Och nästa och nästa. Sen är det slut på det roliga. Men då är det bara två månader tills jag slutar och sen kommer jag ALDRIG mer gå tillbaka til Volvo. It´s a promise. Jag hoppas att mina nya byxor kommer denna veckan. Det är inte skönt att gå med uppknäppta byxor längre haha.

Igår var en lugn dag. Jag var ute på backaplan och kikade på barnvagn. Det finns ju en hel djungel. Mycket trehjulingar och många med "rörliga" hjul fram. Men dem gillar jag inte. Vi ska nog satsa på en kombivagn tror jag. Nackdelen med dem är att det är lite tyngre. Men bra att det blir sittvagn sen också. Det fanns en Brio som jag har kollat på innan för 3995. Rätt OK. Vi har dock sett en som vi båda falit för. En Emmaljunga kamouflage färgad men jag tror den ligger närmre 8000. Så.. fet chans.
Träffade Sara sen. Var hemma hos henne en sväng och vi var nere på värdshuset och käkade pizza. Ruskigt gott.

Funderar på om jag har järnbrist. Känner mig otroligt trött hela tiden. Sovit middag hela helgen typ. Köpte All Bran flakes igår. En del järn i dem. Ska till BM nästa tisdag. Får be dem kolla då. Blodpudding kanske man borde trycka i sig. Det har jag inte ätit på x antal år och jag kan ju inte påstå att det lockar direkt.

Kanske borde hoppa in i duschen nu.
Orka...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag drömde att ni fick en bebis som hetet Herman i natt! Så Skulle jag ta hand om honom men han hatade mig bara för han inte visste vem jag var! Så jag har insett att jag måste åka hem massa nästa termin så att "Herman" tycker om mig :D
Jag kommer hem på långfredagen så då hinner vi ju ses lite under påsk i alla fall!
Puss och kram!

2008-03-10 @ 16:27:30
Postat av: Mamma

Haha Herman tycker jag var kul. Lisa kallade jag Evald i magen kan det vara ett namnförslag?

2008-03-10 @ 20:27:18
Postat av: anna

haha varken herman eller evald står med på vår namnlista. så tyvärr gott folk. jag ringer dig till helgen lisa så planerar vi en date till påsk. puss å kram

2008-03-11 @ 01:18:05
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0