Röven

Tittar ut och vad ser jag? Självklart så snöar det igen. Ingen högoddsare direkt.
Var ute och flyttade bilen i alla fall. Så nu kan jag slappna av och slippa oroa mig över P-böter. Jag mailade polisen igår och överklagade en böter som Chrille fick för en månad sen (tjena blixten) Dem hade lappat honom på en liten gata här nedanför oss och skrivit DAGSOP ZON. Det finns inte en enda skylt som säger att dem skall sopa där på måndagar jämna veckor mellan 9-12 som dem gör på några andra gator här. Det måste la stå en skylt på själva gatan eller? Jävla giriga lapplisor. Finns det inte viktigare saker att göra?

Gick till affären förrut, kom hem och plockade ordning lite här hemma och städade toaletten. Tänkte dammsuga också men ryggen har låst sig. RÖVEN! Trött på den ryggen nu alltså... Men, allt för babyn.... ♥
Men den personal ansvariga på Volvo kan ju dra nåt gammalt över sig. Säger att man skall kunna jobba där till 60 dagar innan förlossning. Hon skulle inte ens klara en dag där jag jobbar. Offer. Klart att jag skall jobba men inte med samma arbetsuppgifter som tidigare. Hur skall jag kunna slita där om jag inte ens kan handla mat, plocka
ordning och städa toaletten här hemma?

Shit vad mycket bloggning det blev idag.
A lot on my mind.
Nu skall jag gå och bygga en snögubbe.






















Troligt.

Kommentarer
Postat av: Phillip

Det där med boten är så att det sitter en zon tavla nån stans. Som förklarar hur, var och när man får parkera. Och den tavla gäller för alla gator här... Men vet inte vilka ändå :P Så är det hos mig iallafall? från 9-12 tisdagar udda veckor och mellan 1 november till 30 april. sorry kanske lite sen :P

2009-12-29 @ 13:58:33
Postat av: anna

Ja jag har misstänk att det är nåt såmt. Tack för tipset =)

2009-12-29 @ 22:02:29
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0