Söndag

Idag var det dans igen. Lika kul idag som igår. Ni som inte provat på afrikansk dans borde verkligen göra det. Roligt som fasen. Kanske hoppar på en till kurs. Han har fler i GBG.
Vart på ljusparty idag också. Köpte faktiskt ingenting. Det fanns många olika sorters ljus som luktade väldigt gott men det var dyrt. Duktiga mig som höll mig. Jag som är så svag för sånt.

Börjar oroa mig för pengar. Hatar det. Känns som tiden tickar iväg och jag är så dålig på att spara. Känner mig stressad över att få ihop pengar. Det är så mycket som behöver handlas. Vet att jag inte borde oroa mig. Allt löser sig ju, så är det alltid.
Jag hatar pengar. Pengar gör människan olycklig.

Imorgon skall jag till sjukgymnasten och se vad hon säger om ryggen.
Är ensam hemma nu. Tråkigt. Borde sova men det är ju Efterlyst på TV. Får man ju inte missa.

Kommentarer
Postat av: malin

åh, skulle inte bytt blogg....dom har ju massa problem....får se om dom löser d, annars får jag byta tillbaka igen....bläää

2008-03-03 @ 08:07:35
Postat av: anna

aaså fan va bajs då. blogg.se suger ocksp tycker jsg. långsamt i mellanåt och ibland kan man inte lägga upp bilder

2008-03-03 @ 10:48:49
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0