Tack!

Tack för alla lyckönskningar. Ni e för goa allesammans!
Som jag skrev så känns det helt fantastiskt och både jag och Chrille ser så mycket fram emot att bli föräldrar.
Igår kväll kom han in i sovrummet när jag satt och pratade i telefon. Med sig hade han ett måttband som han ställde på golvet.
- Så här stor är bebisen om den skulle stå upp
(Måttat 18 cm.) Haha han e för söt min baby.

Idag har jag och Sara vart på afrikansk dans. Det var skitkul! Inte så jobbigt som jag trodde. Jag tog visserligen inte i för kung och fosterland heller men...
Fick spela lite djembetrummor också. Ball som fan. Sen att svenskar har taktkänska allan är ju en annan femma.
Jag trodde att jag hade hyfsad taktkänsla.
Tjena, man kände sig nog mjuk i kroppen när herr Mudongodungo (läses med afrikansk brytning, minns inte hans namn) stod där framme och dansa. Haha.
Det fanns folk som var mycket värre dock.
Roligt att det var så blandat med folk. Typ i mammas ålder. Jag och Sara var la yngst tror jag.

Ikväll har jag och Chrille vart ute och käkat. Da Marco här i majorna. Mycket gott men så jobbiga människor. Det satt ett par vid bordet bakom oss och jag svär, hade jag vart den snubben så hade jag gett den bruden en sån örfil. Sååå jobbig va hon. Högljudd och trodde att hon var nän jävla primadonna. White trash.
Hon frågade oss vart Jordhyttegatan låg (den gatan vi bor på) jag förklara med trög som hon va så fatta hon inte. Till slut orkade jag inte bry mig, jag höll bara med henne. Skiter la i om hon går vilse haha.

Imon är det dans igen. Klockan elva. Hoppas jag kan somna tidigt.
Sov middag en timma efter dansen idag. Lite dumt kanske.
Men det behövdes... så trött.

Kommentarer
Postat av: Malin

skrev ut bilden på eran lille till håkan förut, han har svårt och se på såna bilder, men tror jag förklarade rätt för han...

2008-03-01 @ 22:04:41
Postat av: anna

aa ok. han kommer inte vara hemma imon eller??

2008-03-01 @ 22:10:20
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Malin

nej det tror jag inte han är

2008-03-01 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0