Tjena

Idag har jag varit på helkropps massage på Gildaskolan. Underbart. Lite segt när hon masserade ryggen och jag fick sitta upp. men annars helt underbart. Tog en timma ungefär. Det var inte långt ifrån att jag somnade. Nådigt trött jag var efteråt när jag träffade Sara i stan.
Vi strosade runt lite och jag fick köpt mig ett par mama jeans. Äntligen. Jag är trött på att gå i tights hela tiden. Kan vara kul att få variera sig lite. Tycker dock att dem kör med värsta ockerpriserna på såna kläder. Byxorna kostade 500 spänn. Och hur länge använder man dem? Max ett år.
Köpte ändå ett par nya tights eftersom dem andra pajade när jag ramlade på väg hem från jobbet. Haha 25 år och skrapsår på knät. Moget.
En gul fin top också från Gina Tricot. Julklapp från brorsan.

Ikväll är det mys här hemma. Har nyss ätit tacos och sen skall vi kolla på Shrek 3 och mysa.
Härligt.
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0