Tjena

Klockan är sju och nu börjar det bli mörkt. Tänk på söndag då. Då blir det inte mörkt förren kl åtta! I like. Det är det jag älskar med sverige. Ljusa kvällar (på sommaren då).
Idag tog jag äntligen tag i hallen. Jag har målat den nu. Den har vart spacklad i ungefär ett halvår och maskerad i en eller två månader. Så idag tog jag tjuren vid hornen och målade. Vitt. Hallen är ju så liten så det blir jättebra. Men... vad händer? Jo. Färgen tar slut. Jag ringer hyresvärden i panik och hoppas att han kan lösa ut pengar idag så att jag kan hämta mera färg under helgen. Men icke. Han hade inte tid. Så nu får vi se hur många månader det tar innan det andra lagret blir målat. Det är så typiskt...
Vill få lite färg till vardagsrummet också. Måla över fondväggen. I don´t like it.

Imon är det scrapmässa. Nice.
Annars händer det inte så mycket mer i helgen.

Nu skall jag kolla på barnmorskorna.
Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0