Va faaaaaaaaaaaan?

Vad fan är det för jävla skit som ligger på marken idag då? Snö? Öööööh? Äckligt!
Hade tvättid idag klockan 12. Vaknade 12:30. Gött. Slipper tvätta. Tar det en annan dag. Bara jobb i veckan ändå ju. Ibland är det bra att man har "uniform" så slipper man tänka hmm vad skall jag ha på mig idag? Bara att ta på en äcklig ful volvotröja och dem heta byxorna.
Jag stör mig på att min snickarbyxor är så stora. Jag vill ha dem men jag försvinner ju i dem. Så nu fick jag ta en större storlek än vad jag normalt har på mina jobbyxor. Kan inte knäppa dem. Bekvämt.
Idag har jag avis på allt. Volvo, vädret, trött och grinig.

Adjö.

Ps Ursäkta min dåliga franska (alla svordomar)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi hade me snö år men den slaska bort, men nu snöar de minasann igen SUCK!
Vi hörs på torsdag om vår fredag morgon ihop! Puss

2008-03-18 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0