23 maj

Idag har varit en riktigt lugn dag. Vaknade halv 10 typiskt jag som hade tänkt sova ut...
Städade lite här hemma. Dammsög och städade toaletten, det behövdes verkligen.
Chrille åkte iväg och för en gångs skull tyckte jag att det var skönt att vara ensam. Gjorde en god frukost och satte mig på balkongen och bläddrade i GLAMOUR som jag fick hem häromdagen. Riktigt gött.



Det där mango te´t kan jag verkligen rekommendera.
Sov middag en timma eller nåt i eftermiddags. Hoppas att jag kan somna inatt för imon får jag kliva upp ganska tidigt för jag skall på Handgjorda Kort kurs. Pyssel pyssel.

Nu finns det inget mer intressant på tapeten så ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0