28 maj

Onsdag idag. Jättevarmt ute. Helt underbart. Molningt dock men med gassande sol hade man la dött.
Idag skall jag till gildaskolan för att plocka ögonbrynen och färga dem och fransarna. Skönt att bli ompysslad. Jag försökte mig på en gång att färga min ögonfransar själv. Jag höll på att bli blind så nu lämnar jag det i någon annans händer. Ögonbrynen vågar jag inte heller färga själv. Då kommer det se ut som att jag har två bajskorvar i pannan.
Sen skall jag och mamma göra stan. Mysigt.

Idag kommer brorsan hem från Thailand den gottegrisen och om jag inte är helt ute och cyklar så fyller min mormor år idag. 94 år! Fast hon är i himlen... Grattis mormor! Jag saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0