Brorsans stora dag...

Det händer stora grejer i vår familj i år. Min bror gifter sig idag och om två månader kommer vår bebis.
Men idag är det bröllop och det skall bli jättekul. Igår var jag och gjorde brudbuketten. Jag blev nöjd faktiskt. Det var trots allt sju år sen jag gjorde en brudbukett senast. Den passar Malin alldeles utmärkt. Glömde ju kameran såklart men jag skall fota den idag.

Igår var jag med Chrille och letade kläder. Herregud. Det var inte lätt. Byxor hittade han ganska fort men skor var värre. Stackars killar säger jag bara. Det enda snygga som finns är sneakers annars är det jävla myggjagare bara och det är definitivt inte Chrilles stil. Jag tyckte att han skulle köpa ett par snygga gympadojjor (lite a´la Justin Timberlake) haha. Finbyxor, skjorta med uppkavlade armar, väst, hatt och sneakers. Men den gubben gick inte. Till slut fick vi tag på ett par skor som blir jättebra. Hoppas han tar på sig hatt =).

Funderar på att gå och handla lite frukost. Här hemma är det torrlagt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0