Dagen i bilder.

Här är korten jag gjorde på kursen.

        

Det första kortet gjorde jag på egen hand. Dem andra hade hon valt ut material och färger och allt och vi fick prova på olika tekniker bara. Så det kanske inte är design som jag rådiggar men kul var det!

Sen har vi ju den omtalade kameraväskan då...



Tadaaaa!
Haha jag och Chrille är så korkade. Det var ett gult skydd med. Såg precis ut som en luva.
- Va fan är det en regnluva sa jag och satte den på huvudet.
Chrille såg också fundersam ut.
Haha såklart var det ju ett regnskydd till väskan. Vad annars liksom?
Man är ju inte blond för inget...

Köpte detta idag med på kursen så att jag kan fixa lite egna kort och sånt.



Så nu är det kvar att köpa lite andra pysselgrejer och ett hus så att jag kan få ett eget rum och pyssla i.
Smart att skaffa sig en ny hobby när man ska få barn. Speciellt en sån här hobby med massa pill och smågrejer och sånt.

Nu sitter jag och väntar på melodifestivalen. Har duschat och gjort en ansiktsmask och känner mig typ redo för bingen.
Men icke sa nicke.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: jull

haha du e ju rolig du!

fina kort!

2008-05-25 @ 14:37:42
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

tack =) antar att du syftar på "regnmössan" haha

2008-05-25 @ 16:04:16
URL: http://pann.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0