Dålig stil

När det är dags för förlossning så skall man tänka på att ha med sig mat till barnets pappa. Är det bara jag som reagerar på detta eller finns det fler som tycker att det är helt sjukt? Varför behandlas pappan av alla som "ingen stor del" i graviditeten? På MVC erbjöd dem mig ett ensam besök, men har dem erbjudit Chrille något sådant? Nej.. OK det är en MÖDRARvårdcentral men ändå...
Jag tycker att det är helt sjukt i alla fall. Om sjukhusen kan ge mig mat så kan dem la ge barnets pappa mat också. Det är ju inte direkt som att jag kommer ha med mig fler dit som skall äta. Det är ju jag och C som kommer vara där. Och babyn sen såklart, men mat till den behöver ju dem knappast tänka på.
Om det finns plats så att Chrille kan stanna över så kostar det 200 spänn för en natt. Då ingår sänglinne och frukost.

Gee thanks....

Kommentarer
Postat av: Anonym

på näl ingår frukost å kvällsamet. sen får han betala maten själv nere i restaurangen lr om han köper med sig mat utifrån. tycker oxå det e dåligt.

2008-05-24 @ 10:02:48
Postat av: Anna

d va ju från mig =)

2008-05-24 @ 10:03:23
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0