En till...

Så, då var denna dagen avklarad då och jag känner mig enormt glad!
Varför?
Jo, jag visste att jag hade 0,7 komptimmar så jag tänkte att jag skulle kolla om jag kunde få ta dem imon kväll och få gå hem till 23:45 istället för 00:36. Så gick vi in och kollade min tidbank och då visade det sig att det har trillat dit 2,5 timmar till! Vet inte hur för jag har inte jobbat över. Dem har säkert hamnat fel men skit i det, nu är dem mina och detta innebär att jag bara behöver jobba till 21:30 imon!

Fatta! Sista dagen och jag jobbar 16:00 till 21:30.
Inget kan förstöra min dag! Inte ens att vi skall tvätta!
Ibland är livet bra underbart! Nu skall jag gå och lägga mig och sova som en prinsessa!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0