Första dagen i frihet

Ni får ursäkta mig men ni fattar inte hur glad jag är att ha slutat jobba!

Idag har jag och mamma varit i stan. Kom hem halv åtta ikväll typ. En heldag på stan. Mina fötter värker och ryggen också. Men mysigt hade vi det. Hittade inga smycken tills på lördag. Eller a, jag hittade på albrekts guld men dem var så otroligt långsamma i kassan så jag gick därifrån. Pallar inte stå i kö. Ett jättesött armband var det i alla fall och jag tänker fortfarande på armbandet så jag kanske drar och köper det imon. Får se. Annars skall jag ju följa med Chrille och handla kläder på fredag så då kan jag ta det då.

När jag kom hem så höll dem på och lyfta med luftballong från parken nedanför oss. Jag tog med mig kameran och gick ner.

        



Jag har aldrig sett en luftballong så nära innan. Shit vad stora dem är. Coolt!
Imon är det föräldrargrupp kl 8:30 (snark) och sen skall jag hälsa på faster en sväng.
Borde sova nu.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0