Fotningen

Jag skulle ju ge mig ut och fota idag på morgonen. Jag gjorde mig redo och gick in i sovrummet för att klä på mig och då vaknade Chrille så jag la mig och myste med honom och helt otippat så somnade vi båda två och jag vaknade 13:30 igen. Så då var det in i duschen och ut och köpa en blomma till kära mor.
Tankade bilen förut. 300 spänn och jag fick 23 liter typ. Det är ju fan skrämmande ju.
Skall köpa mig ett busskort istället :P

Ikväll skall jag mysa med min käresta. Det kommer någon film på fyran som vi båda ville se så då får vi ta tillfället i akt för det inträffar typ fyra gånger om året.
 
2 dagar att jobba denna veckan sen är jag världens lyckligaste som aldrig skall sätta min fot på volvo igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0