Fredag

Vad skönt att det bara är fredag idag. Gött att vara ledig en torsdag för en gångs skull.
Igår gjorde jag inte mycket. Sov typ till och från hela dagen och lufsade omkring i mina pyamasbyxor som jag köpte på GeKås. Det var sånt mysväder igår. Regn och rusk.
Jag har blivit sådär trött igen. Fick tillbaka energin där ett tag men nu har den försvunnit igen. Det är väl så att vara gravid antar jag. Jag är ju faktiskt i sjunde månaden redan och det blir tyngre hela tiden så inte så konstigt att man blir trött kanske.

Idag åkte jag och Chrille till brorsan på Liseberg och käkade mat. Gott. Hämtade åkbiljetter (vet inte varför jag kommer inte åka nåt denna sommaren ändå) och några entrebiljetter. Lämnade tillbaka en film till honom också. kors i taket att jag kom ihåg det, minnet brukar svika mig när det kommer till såna grejer. God mat fick vi alla fall och när vi satt och åt så kom det in en lisebergskanin som hade tatt av sig huvudet. (brorsan jobbar i personatrestaurangen så kaninen gick inte runt i parken utan huvud) Jag ba OH och pekade haha som ett barn. Det såg lite roligt ut att se en kanin gå och bära huvudet under armen. =)
Undra hur dem har det där under. Undra om dem är lika glada som dem utger sig för att vara.
Dem kanske går där och kollar snett på alla och grimaserar under masken. Vem fan vet...



Ikväll skall vi mysa tror jag. Jag skall laga enchilladas till middag och sen blir det bra chill.
Funderar på att sova en halvtimma...
Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner ju massa avdom där kaninerna!
Å dem är otroliga pajasar i vanliga fall, så dom ler ofta där under maskerna skulle jag gissa på! Det är svårt att få ett sådant glatt kroppspråk om man skulle gå och kolla snett!!!
Hoppas allt e bra med dig annars kussen, själv är jag helt slut efter valborgsfirandet! Puss

2008-05-02 @ 20:47:03
Postat av: Sandra

Känner en livs levande lisebergskanin!
Lite stolt...eller öhhh...
Han e iallafall en av dom gladaste människor jag känner!
Kämpa på morsan, börjar det inte bli lite tungt nu?
Kraaaam

2008-05-02 @ 21:06:15
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: anna

tja girls. ooo då kan jag stila med att jag känner två som känner lisebergskaniner haha
lisa: asså blev det ett heavy firande??
sandra: a lite tungt börjar det bli. men det e de värt.
kram på er

2008-05-02 @ 23:03:24
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja jag jobbade ju på kvalborg, så fick titta på när alla firade. Men sen på Självaste valborg var vi uppe på champangefrulle sedan bar det av på galopp! Vilket var den blötaste tillställningen jag vart på på länge...! Dagen efter var det majmiddag, de va kul! Ses snart Puss

2008-05-03 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0