Gjort nytta!

Idag har vi fått gjort massa saker som har behövts göras (läs: jag velat fått gjort) länge!
Persiennen i sovrummet har åkt upp! Vi hade ju en handduk hängandes för det ena fönstret eftersom det vara fanns två persienner fast tre fönster. Tavellisterna i sovrummet har borrats upp. Spegeln ovanför sängen hänger nu uppe. Tavellisten i vardagsrummet har borrats upp. Tre småhyllor i vardagsrummet uppsatta. Jag är så nöjd och det känns så skönt att det äntligen är fixat!

Igår mötte jag mamma efter hon hade varit hos frissan. Vi tog en fika och sen åkte vi ut till Sisjön och gick i affärer en stund. Hämtde en blöjhink från babyproffsen. Plus att det låg lite prover i den. En matskål, en napp, amningsskydd, blöjor och en tidning. Man kan få massa grejer gratis när man väntar barn. Fiffigt värre!
Åkte sedan hem till mamma och pappa och var där nästan hela kvällen. Fick middag och jag och mamma gick en promenad.
Drog ju från Majorna eftersom det var göteborgsvarvet igår och dem springer typ där jag bor och jag orkade inte med sånt tjafs igår. Lika bra att utrymma.
Sara hade ju vart och kollat på varvet inne i stan och det var en kille som sprang som hade bajsat ner sig! En vuxen man! Seriöst, bryter man inte då? Hur mycket kan man förnedra sig själv igentligen? Okej om det hade stått en miljon på spel men man vinner ju inte ens något!
Skadat!

Var ute och köpte en router förut så nu kan Chrille spela playstation och jag kan surfa samtidigt! Vart jag vill. Behöver inte sitta i soffan jag kan vara i köket om jag vill! Sicken lyx!
Hittade världens finaste inredningssida på nätet förrut.
Skall fortsätta surfa där. Farligt farligt, dem har postorder....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han sket på sig asså...såååå vidrigt!!!

Tur att du slapp se det!

Kram kram

2008-05-19 @ 08:14:15
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han sket på sig asså...såååå vidrigt!!!

Tur att du slapp se det!

Kram kram

2008-05-19 @ 08:15:13
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0