Grillningen

Bloggen strulade ju igår när jag skulle lägga in bilder. Otippat.
Så här kommer några bilder från racklette grillningen med Sara, Angelica och Sandra.


image359


    

Vi hade det jättemysigt och jag är typ fortfarande mätt haha.
Har inga planer idag. Skulle gärna vilja åka ut till Hovås badet men jag har bränt mina ben lite grann så det är nog lika bra att ta det lugnt med solen.

En fråga bara:
Hur solar man baksidan av benen när man är gravid?
Såg ett tips på nätet att gräva ett hål i sanden och placera magen i. Men här är ju bara klippor och gräs på västkusten så det blir ett jäkla projekt liksom...
Tips mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Malin

mmmm det som är såååå gott!!!

2008-05-11 @ 15:23:03
Postat av: Sandra

Hahaha...stackare! Det har inte ens jag tänkt på.
Men att gräva ett hål låter ju jätte kul ;)
Skrattade högt när jag läste det!
Brände själv framsidan av benen idag, har ju ont där jag opererade mig så jag ligger helst på rygg. Så mina knän ser jätte lustiga ut nu!
Kram

2008-05-11 @ 18:14:53
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: anna

haha aa jag kommer se hel rolig ut i sommar. helt brun fram och vit bak. ska beställa dynamit nu så jag kan spränga i bergen här på kusten ;)

2008-05-11 @ 20:50:16
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Mamma

Köp en badring o lägg magen i lovar att det funkar. Du tog inte skada av det i allafall.Kram

2008-05-12 @ 13:37:31
Postat av: anna

ok mamma. mission badring nu då =) kram

2008-05-12 @ 13:50:39
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Anonym

Ligga på sidan eller bara röra dig i solen så ska du nog å färg över hela kroppen....

2008-05-13 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0