Guten Morgen

Sov ända till 10:45 idag. Skönt, det är ändå tråkväder (blåser) så det finns inget roligt att göra.
Hyresvärden är här nu och lämnade av lite färg till hallen och skall fixa två kontakter som vi har tjatat om i ett halvår typ. Tycker det är jobbigt när man har sånt folk här (renoverare eller hyresvärden) Vad skall man göra? Stå och strirra på dem när dem jobbar? Det hade ju inte jag känt mig bekväm med om jag var hyresvärd så jag gick och satte mig i vardagsrummet i stället så får han jobba i lugn och ro.
Nu skall vi se hur lång tid det tar innan min karl målar färdigt hallen....

Malin, tänkte gå och fixa en hållare och corsage pin till bröllopet sen. Så hör jag av mig vad det kostar.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Malin

jajamän, gör det...pengar kommer med en gång hehe

2008-05-13 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0