Halli Hallå

Nyss hemkomna från barnmorskan. Allt såg bra ut. Hjärtslagen ligger på 152 och babyn växer som den skall.
Jag tror att det är en liten Alicia som växer i min mage. Fint namn va?
Fick dock stränga order av barnmorskan att ta det lugnare eftersom jag verkar ha lite sammandragningar. Svårt att lära en gammal hund att sitta säger jag men.... måste tänka på babyn (och mig själv också för den delen)

Nu skall vi åka iväg till Chrilles kompis och hans tjej och hälsa på.
Först tvätta herrns bil som e liiiiite sketen sen han börna i Hovås..
Skriver mer sen.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad gulligt namn. Jättefint. Och lyssna på barnmorskan...

2008-05-16 @ 12:40:15
Postat av: Sandra

Jätte fint namn! Det blir en flicka asså???

Nyfiken...

Kram å TA DET LUGNT!!!!!

2008-05-17 @ 11:51:09
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi vet inte om det är en flicka. men det är ett namnförslag till en tös alla fall. pojke har vi några stycken till oxå kraaaam

2008-05-18 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0