Helgen

Igår hade vi möhippa för Malin. Riktigt lyckat även fat hon inte var så rolig att överraska eftersom hon skall ha reda på allt. =)
Som sagt vi hade kul med massa olika aktiviteter och full blev hon också haha. Precis som planerat. Det blev en heldag med brudarna igår alltså. Mötte upp dem vid halv 10 på morgonen och jag var hemma vid 21 tiden på kvällen. Var hemma en stund och sen åkte jag till mamma och pappa och sov där. Chrille var inte hemma och jag ville inte vara ensam. Sov som en prinsessa (som alltid hos mamma och pappa) jag vaknade inte ens kissnödig. Kors i taket!
Idag åkte jag, mamma och pappa till allum en sväng. Strosade runt där och mamma fick handlat sin bröllops outfit. Du kommer bli jättefin mamma!
Käkade middag hemma hos dem också. Grillat blev det. Kan man ju inte tacka nej till. Fick med mig mat hem och lite glass. Yum Yum.

Nu är jag jättetrött och skall lägga mig om en stund tänkte jag.
Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Malin

ska bli spännande och se vad svärmor ska ha på sig och min mamma, dom kommer bli så fina vad dom än tar på sig...

2008-05-05 @ 08:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0