Hur fick hon till det egentligen

Har nyss kommit hem från faster. Trevligt att se henne igen. Var ju ett tag sen sist. Vi tog en fika och tjötade och vips så hade en och en halv timma gått och min parkering gick ut. Tiden går alltid fort när jag är hos henne.

Var på föräldrargrupp imorse. Kan inte påstå att det var jättegivande idag direkt. Och en del brudar alltså... Samma kvinna som förra veckan frågade "Vad skall man köpa för storlek på amnings BH" frågade idag "Kan en bebis sova för mycket". Herre min skapare. Jag undrar hur hon och hennes karl har fått till det. Visste hon ens vilket hål man skulle stoppa den i? Korkad är allt jag har att säga...
Nu har jag hela dagen framför mig. Tänkte sätta mig på balkongen en stund och bättra på brännan lite. Har lite att pyssla med här hemma men det kan jag göra ikväll när solen har försvunnit. Inga måsten idag.
Bloggar säkert mera sen.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha=) frågade hon vilken storlek man ska köpa på bh`? herre gud hur dum får man bli....för alla har ju samma storlek på brösten när dom e gravida hahahahahahahahahahahaha

puss på dig gumman=) njut av friheten

2008-05-29 @ 17:30:00
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

haha a kan du fatta vilken jävla fråga. hahahahaha

2008-05-29 @ 19:30:22
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0