Lista

Listor är ju alltid kul.
Snodde denna av Sara!


1. tre namn jag lyssnar till:
Anna, Panna, Baby
2. någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag kan säga ifrån och inte låter någon sätta sig på mig
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
Kan ju bli liiiite arg för ingenting typ
4. detta är jag rädd för:
Eld, Ormar, Att förlora dem som står mig nära
5. tre saker jag vill ha varje dag:
Mera pengar, Mat och Kärlek
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
Rita, Borra och cykla på enhjuling
7. detta tycker jag om att göra:
Inreda, Shoppa och mysa med C
8. detta vill jag göra just nu:
Äta frukost
9. bästa känslan:
Att vara lycklig och att vara gravid
10. värsta känslan:
Oro och olycklig kärlek
11. egenskaper du gärna vill att din partner har:
Humor, omtänksamhet och trygghet!
12. är du kär just nu?
O ja!
13. vill du gifta dig?
Nja. Innan var det nej. Nu är det nja
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
Utbilda mig och resa massor. Tillbaka till USA speciellt.
15. min käraste ägodel:
Bebisen. Kan man kalla det en ägodel? Lägenheten står ju högt i kurs också.
16. något jag vill ha i present:
En ljus ryamatta
17. detta har jag på mig just nu:
Pyamasbyxor och linne.
18. favoritkläder:
Leggings och klänning
19. favoritdjur:
Jag är ingen djurmänniska
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
Reggae
21. favoritlåt just nu:
Oj herregud. Just nu... Vet i fan alltså...
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: Syslöjd och hemkunskap
Tråkigast: Gympa och matte
23. stjärntecken:
Jungfru
24. en bok jag älskar:
Ps I love you
25. en film jag älskar:
Dirty Dancing som alla andra brudar typ. Är ingen filmmänniska direkt.
26. tv-program jag älskar:
Desperate Housewives, En annan del av köping och Barnmorskorna
27. favoritdoft:
Ralph/Ralph Lauren
28. detta äter jag gärna:
mat ;)
29. dricker helst:
vatten eller cola
30. favoritgodis:
Saltlakrits
31. hit vill jag gärna åka på semester:
jamaica
32. färg på mina ögon:
Grön/blå/Grå typ
33. min längd:
167
34. jag tror på:
Gud
35. jag spelar:
Allan :P
36. person du beundrar:
Just nu beundrar jag kvinnan från arboga vars barn blev mördade. Såg intervjun med henne och sicken kvinna.
37. så här bor jag:
Liten tvåa i underbara Sandarna. Nära till allt.
38. antal döda krukväxter i hemmet:
Nada
39. det här tänder mig:
Chrille!
40. det här gör mig avtänd:
Oj,det där kan bli en lista för sig själv. Killar med en jävla massa wax i håret. Svettlukt. Röklukt. Dålig andedräkt osv osv 
41. favoritfärg:
Vit (fast det e la ingen färg) Brun och senapsgul kanske.
42. favoritcitat:
Fånga dagen!
43. en hemlighet jag vet:
Det skriver jag ju knappast här.
44. bästa present jag fått:
Min första MP3 spelare även fast den är i graven nu. Silverarmband. Båda av Chrille.
45. senast köpta skiva:
Hmm.. Kapten Röd-Ensamhället eller Governor Andy-Underhållningsmaskinen
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Min läppar
47. den kollar jag efter först när jag loggar in på msn:
Jag har ingen msn
48. udda förmåga/egenskap:
Rapar som en karl. Inget att stila med kanske. Haha
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
Elefant
50. vad lyssnar du på just nu?
MTV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0