Lördag

Tog cykeln till slottskogen idag och mötte upp brorsan och gänget för att stirra ut Håkan på sin svensexa. Cykla var ett tag sen och jag ledde cykeln en bra bit kan jag säga haha. På hemvägen började jag trampa efter den långa backen vid säldammen. Man väger inte 40 kilo längre liksom.... (Jag hade faktiskt hjälm på mig mamma!)
Brorsan slapp kossandräkten i slottskogen. Med sig hade dem gasolkök och han fick koka korv och pulvermos iklädd Johans kockkläder. Haha. Dem verkar ha fixat en rolig svensexa till honom. Jag tjacka en korv och fota lite sen drog jag.

                        

Var hemma hos Sara ikväll. Angelica och Sandra var där och det var ett jäkla tag sen vi träffades. Hade riktigt trevligt och grillade racklette (stavas det så) och åt tills vi storknade nästan. =)
Och nu har bloggen kukat ur som vanligt så jag lägger nog upp bilder från grillningen imon.
Tjing sålänge!





Kommentarer
Postat av: Malin

Han passar i kockkläder....hehe

2008-05-11 @ 11:50:26
Postat av: anna

haha aaa jag tyckte faktiskt oxå det

2008-05-11 @ 13:21:45
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0