Lugnt

Idag har jag inte gjort måna knop. Vaknade tidigt som jag gjort hela veckan typ. Jag behöver inte så mycket sömn på sommaren. 6-7 timmar räcker.
Käkade frukost i lugn och ro och drog ut till 421. Skulle kolla om min kameraväska hade kommit. Men icke! Handlade mat och 2 klänningar på H&M för 98 kr st. Jag köpte en klänning för ett tag sen på H&M rowells och jag gillar den så mycket. Nu hittade jag en brun och en gul också så då slog jag till.

Har suttit på balkongen lite grann. Kollade på reprisen av Desperate förut. Hade redan sett avsnittet på nätet men.. bra tidsfördriv. Tycker dock att den serien börjar balla ur lite. Nu väntar jag på att maten skall bli klar. Hungrig som en varg!
Uppstoppad korv idag igen mamma! Kan du tänka dig...
Middag på balkongen. Vi plockade fram utemöblerna förut. Eller a.. Chrille plockade fram dem. Jag höll källardörren =)
Bara lite blomster som fattas där nu!


Kommentarer
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Okej spännande och se va det blir då=) hihi!

2008-05-11 @ 18:11:04
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: anna

a bara att vänta på att det skall klirra till i kassan först hehe

2008-05-11 @ 18:38:32
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0