Mors dag


Idag är det Mors Dag så grattis till min kära mamma!
Vi ses sen, kommer ju upp och hälsar på!


En blomma tll dig så länge mamma.

Vaknade tidigt idag. Tror att Chrille har smittat mig lite grann. Hade lite ont i halsen när jag vaknade och var täppt i näsan. men nu börjar det ordna upp sig. Peppar Peppar...
Melodifestivalen igår ja. Gick inget vidare för sverige. Som vanligt. Vi borde sluta atälla upp. Lägg pengarna på nåt viktigt istället.
Gillade Rysslands låt skarpt! Fast den hade nog vart bättre om han sjöng på ryska för hans engelska var riktigt röten haha. Serbien var bra också. Det är dem nästan alltid.

Idag är det inte mycket på schemat. Upp till mamma i eftermiddag och käka grillat. Kanske drar ner till röda sten en sväng sen. Får se vad jag pallar med helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Tack för hyllningen o den fina blomman.Kul o ha er på middag. Kram

2008-05-26 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0