Pissdag

Sicken pissdag jag hade igår. Jag vaknade på fel sida och det häll i sit hela dagen och till och med när jag kom hem så var jag på dåligt humör. Stackars Chrille.
Sen att dem jävla idioterna på volvo klantar sig gör ju inte saken bättre. Igår när vi skule gå hem så var det ju egentligen söndag (röd dag ju) och det har dem väl glömt ändra i systemet så vi kom inte ut genom grindarna! Begåvat volvo! Jävligt begåvat! Vi fick la stå där i fem minuter innan dem öppnades. Offer. Kul att stå där när man bara vill hem liksom...
Sen så hade tydligen volvo glömt att ordna med västtrafik så att det skulle gå bussar. Så alla stackare som åkte buss kom försent. Och det skall dem få ogiltig frånvaro för hörde jag från Chrille. Hem gick det inte heller några bussar!
Under all kritik!

Återkommer med ett lite positivare inlägg...

Kommentarer
Postat av: emelill

svar: hahaha aa visst :D

2008-05-01 @ 15:10:27
URL: http://emelill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0