Service minded

Måste hylla vitaminvaruhuset.se.
Jag har sett att det finns en kräm som mjukar upp, slätar ut samt bleker missfärgade ärr orsakade av kirurgi, skador och brännskador. Cicatrix heter den. Jag blev sugen på att beställa en men var lite osäker om den var rekommenderad att använda under graviditet så jag mailade till vitaminvaruhusets kundtjänst och fick svar nästan omedelbart att det oftast inte brukar göras någon "forskning" på såna produkter för att det inte skall behövar då den innehåller naturliga ämnen. Men dem skulle för säkerhetsskull kolla med den svenska generalagenten och därefter återkomma till mig!

Idag fick jag ett nytt mail där det stod att dem hade kollat upp det och att krämen endast innehåller naturliga produkter och inget som kan vara skadligt.
Så imon skall jag beställa en! Hoppas att den är bra!

Vitaminvaruhuset.se kan jag verkligen rekommendera!
Fantastisk service!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0