Shit vad tiden går...

För 5 år sedan...
Hade jag nyss blivit anställd på Volvo Personvagnar och stormtrivdes. Tro det eller ej. Hade flyttat in i min första lägenhet också sen jag kom hem från USA. Jag och Chrille hade kyssts för första gången ♥

För 3 år sedan...
Bodde jag och C i Kortedala och var på väg att köpa våran första bil!

För 1 år sedan...
Flyttade vi in i denna lägenheten efter att ha bott i en etta tillsammans på 36 kvadrat. Men det gick alldeles utmärkt det också.

För 3 månader sedan...
Gick jag och väntade på våren och på lilla babyn såklart.

Igår...
Gick jag hem från jobbet med ryggont.

Imorgon...
Skall jag jobba igen.

Om ett år...
Är vår lilla baby äntligen här! Förhoppningsvis har vi varit utomlands och jag är på väg att få ett nytt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0