Torsdag


Morrn Morrn.
Uppe tidigt idag (9:30) Flyttade bilen, vi parkerade där man egentligen bara får stå till 8 på morran men vi orkade inte gå från ghettot inatt. Och tur, ingen böter!
Igår åkte brorsan till Thailand. Han är väl framme nu skulle jag gissa. Hoppas att dem får bra väder. Det verkar mest regna över Pattaya nu. Hoppas även att han inte kommer hem med en thailändska. Han sa att jag inte skulle oroa mig för han är inte mycket för asiater haha.
Sista dagen denna veckan! Så underbart! Jag börjar se ljuset i tunneln nu. När jag går ut genom grindarna på nästa tisdag så skall jag skrika! Glädjeskrik! Kommer ihåg när jag slutade på Volvo PV. Att lämna den fabriken och veta att det var för alltid tror jag gav samma känsla för mig som fångar känner när dem muckar från finkan. Haha. Det var ju ett mindre fängelse där.

Imorgon skall vi till barnmorskan. Lyssna på lilla hjärtat och mäta så att skrutten växer som h♥n skall.
Shiiiiiiiiiiiiit vad jag läntar efter dig! Det är det ganska många som gör.

Ha det gött så länge, bloggar kanske mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0