Alicia

Alicia är mitt allt!
Hon är den som får mig att vilja gå upp på morgonen. När hon ler mot mig så smälter jag. Det finns inget bättre uppvaknande. Allt jag gör på dagarna gör jag för henne och för att hon skall må bra. Jag ger henne 200% uppmärksamhet och det är väl så det skall vara. Det bästa är att det är en sån härlig känsla att ha henne brevid sig. När hon lägger sig på kvällen i sin säng så är det nästan lite så att jag saknar henne.
Tänk att kunna vara så betydelsefull för en liten person. Jag är den som får henne att känna sig trygg. Det är min uppgift i livet att skydda henne från allt ont och det är stort!

Ikväll har hon varit gnällig, Jag tror att det kallas övertrött och jag gick runt med henne till hon blev lugn och la henne ner. Men då började hon gråta igen. Så jag tog henne nära mig och vaggade henne tills hon somnade. Underbart. Sen somnade hon brevid mig på soffan. Hon öppnade ögonen emellanåt för att kolla så att jag var kvar. Tittade på mig en stund och sen somnade hon igen. Jag gav henne min trygghet helt enkelt så att hon blev lugn och somnade från att ha varit orolig och ledsen.
Jag tror inte att man kan skämma bort sitt barn med närhet.

Jag älskar henne så mycket och är så glad att hon är min!
Helt perfekt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, den var inte mycket men räckte typ

2008-10-26 @ 20:30:22
Postat av: Therese

OOOOOOO Anna, jag blev tårögd. Va fint skrivet.

Du är en jätte bra mamma, verkligen och Alicia är såååååååå sööt.



2008-10-26 @ 20:35:51
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe såååå charmig, ser lite ut som ett riktigt busfrö

2008-10-26 @ 20:36:58
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: malin

var jag som skrev anonymt....vad gulligt skrivit om dockan

2008-10-26 @ 20:44:49
Postat av: anna

Åååååååå tack!!!!

2008-10-26 @ 21:22:39
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0