Att få barn

Att vara gravid tyckte jag var helt underbart. Tills det var en månad kvar ungefär. Jag blev extremt svullen och det var extremt varmt och jag var så nyfiken på den lilla vildingen i magen.
Trodde hela tiden att det var en flicka. Jag kände det på mig. Jag kände mig så kvinnlig under graviditeten och helt plötsligt fastnade jag för rosa och små romantiska detaljer. Kanske berodde det på att det bodde en liten flicka i magen.

Att bli mamma är verkligen det största man kan vara med om och jag är så glad att jag och Chrille fick möjligheten att bli föräldrar. Man skall aldrig ta det för givet.
Att ha Alicia är helt underbart. Hon är en sån liten underbar bebis. När jag vaknar på morgonen och är hur trött som helst och börjar gosa med henne och hon ler mot mig så är det som att energin stiger från 0-100 på bara några sekunder. Det är den bästa känslan som finns. Jag blir alldeles varm!
Barn är livet!



Mammas älskling!
Jag skyddar dig med livet

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fint:) längtar till jag själv får en liten!

2008-10-02 @ 22:09:19
Postat av: Lisa

Asså Anna dom ögonen är så himla fina! Kan man ha större ögon?!

Bara en vecka tills vis ses!

2008-10-04 @ 11:14:24
Postat av: anna

ja!! bara en vecka kvar!! kraam

2008-10-04 @ 21:22:38
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Frida Holm

Aaw vad söt! Jag är bra femton, men längtar redan tills jag är i din ålder och ska klämma ut en liten unge.

2008-10-06 @ 19:09:32
URL: http://hundra55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0