Babysim

Igår var det dags för babysim igen. Jag badade med lillan men Chrille var med och tittade på.
Igår fick vi öva dykreflexen. Ledaren gick runt med en hink och hällde vatten på barnens huvud efter att vi hade sagt: Ett, två, tre nu kommer det vatten! På så sätt skall dem lära sig att när mamma eller pappa säger så så kommer det vatten över huvudet och då får man vara beredd. Så detta skall övas hemma varje gång Alicia badar eller duschar.
Vi hade kameran med oss så jag bjuder på några bilder:





Mysigt att simma!



Ett, två, tre Nu kommer det vatten!



Men det var inte så kul...



Inte alls faktiskt.
(Det är jag och Alicia som är längst till vänster på bilderna.)


Kommentarer
Postat av: Sara

aaw hon verkar tycka om vattnet i alla fall, så länge det inte e i ansiktet, hihi, ingen badkruka här inte=)

2008-10-31 @ 09:51:34
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihihi... hade nån hällt vatten över mitt huvud hade jag oxå reagerat lite faktiskt...

Men annars ser hon ju ut att trivas!

Kram

2008-10-31 @ 14:17:24
Postat av: Mamma

Hon tycker också Fröken ska va i bassängen som hennes Mamma gjorde haha.Kram

2008-10-31 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0