Dagen som gick

Har haft en bra dag idag. Dock är jag helt slut nu och jag har ont i halsen. Stabilt. Är det inte så att mamma och dotter bär på samma bakterieflora eller måste jag sluta pussa på Alicia nu? Det klarar jag liksom inte... Någon som vet?

Idag var vi ute på en två timmar lång promenix med grannen. Riktigt gött att komma ut i skogen också. Visste inte att man kunde hitta såna idyller mitt inne i stan. Bort från alla bilar och brötiga spårvagnar. Frisk luft och grusväg.
Fick även hem bärselet jag köpte på tradera och fårskinnet som Alicia fick av mamma. Bärselet var jättebra. Alicia gillade det och somnade när jag gick en lite prov promenix. Fårskinnet var jag sådär nöjd med... Trodde att det skulle vara cremefärgat men det är mer gult. Fult är det inte men jag hade väntat mig en annan färg. Jag mailade hon vi köpte det av så får vi se vad hon säger.

Det blev inte så mycket fotning idag, men en bild på gummsan i skogen fick jag alla fall.



Gottegrisen

Kommentarer
Postat av: Sara

såg ut att vara en mysig promenad=)

2008-10-08 @ 14:31:52
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0